Thomas Pruijsen

Router (2018-2019)

Thomas Pruijsen is 29 jaar en zet zich graag in voor eerlijke kansen voor iedereen. Thomas studeerde Bedrijfskunde op de Radboud Universiteit Nijmegen en is na zijn studie in Nijmegen blijven hangen.

Zijn sterke rechtvaardigheidsgevoel zet hij enerzijds in met vrijwilligerswerk voor LHBTI (lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen, transgenders en interseksuelen), anderzijds voor mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt in zijn werk als beleidsmedewerker bij WerkBedrijf Rijk van Nijmegen. Hierin probeert Thomas beleid te ontwikkelen / projecten aan te sturen zodat mensen met een bijstandsuitkering sneller aan het werk komen.

Thomas zet zich altijd graag in voor eerlijke kansen voor iedereen. Zijn aandachtsgebieden liggen hierbij vooral op goede zorg, goed onderwijs en goed werk voor iedereen. Binnen deze thema’s heeft Thomas ervaring en helpt hij D66 graag verder om dit binnen de maatschappij nog beter te ontwikkelen. Thomas kan hierbij goed luisteren, heeft een duidelijke mening als dat hij ook altijd open, eerlijk netjes alles weet te verwoorden. Hij hoopt deze kwaliteiten en interesses te mogen inzetten en te mogen verbreden bij Route66!

Meer van Thomas Pruijsen