Sandra Tawiah

Router (2018-2019)

Met het motto ‘Keep Going’ zet Sandra altijd stappen. Zelfs wanneer ze heel veel twijfelt of niet weet waar het pad haar toe zal leiden. Haar doorzettingsvermogen en nieuwsgierigheid is hierbij haar kracht. Een grote glimlach ontbreekt ook zelden op haar gezicht.

Geboren in Amsterdam en opgegroeid in de Bijlmer. Alhoewel ze in haar directe omgeving geen rolmodel had, wist ze wel dat ze wilde studeren en haar studie ook af zou maken. Na haar studie rechten werkt zij sinds september 2017 als Rijkstrainee bij het Ministerie van Justitie en Veiligheid. Als je het haar vraagt is onderwijs dan ook de motor van emancipatie en heeft onderwijs een belangrijke rol bij diverse maatschappelijke onderwerpen.

D66 is de partij die staat voor gelijke kansen in het onderwijs, de kracht van het individu en een gezamenlijke verantwoordelijkheid voor mensen die zichzelf niet kunnen redden. Daarom is D66 de partij voor Sandra.