Eveline Goesten

Router (2018-2019)

Eveline woont sinds haar studententijd in Leiden. Zij heeft een master afgerond in Political Science en heeft haar scriptie geschreven over het ontstaan en afschaffen van de Wgr-plus regeling. Zij heeft hierdoor interesse in en kennis ontwikkeld over gemeenten, en werkt op dit moment ook bij een gemeente. Maar, eigenlijk alles wat te maken heeft met politiek en bestuur vindt zij boeiend. Zo heeft zij een traineeship gevolgd bij de president van het EESC in Brussel en een stage op de Nederlandse ambassade in Praag.

Eveline gelooft in Permanent Beta: benut elke dag om meer te leren, uitdaging te zoeken en jezelf verder te ontwikkelen. Dit is voor haar niet alleen werkgelateerd, maar dit geldt ook voor haar hobbies. Zo is zij dol op backpacken naar onbekende landen, grenzen opzoeken tijdens boulderen en fotograferen. Door zichzelf actief in te zetten bij Route66 probeert Eveline Permanent Beta voort te zetten, haar passie voor politiek toe te passen en meer te leren over haar rol om binnen D66 echt een steentje bij te kunnen gaan dragen.