Duer Dania

Router (2020-2021)

Ongeveer 11 jaar geleden heeft Duer het zonnige Curaçao verruild voor het mooie Rotterdam.
Ondanks de cultuur- en temperatuurverschillen, vond hij het niet moeilijk om zijn draai in
Nederland te vinden. Gedurende zijn studietijd heeft hij, onder andere, eerstejaarsstudenten uit Curaçao begeleid. Hierdoor ontdekte hij zijn affiniteit met het werken met een jong publiek. Inmiddels werkt hij als consultant informatie- en procesmanagement bij verschillende gemeenten in Nederland. In zijn vrije tijd maakt hij het liefst verre reizen of houdt hij zich bezig met interieur.

Duer heeft D66 altijd vanaf de zijlijn gevold. Op een gegeven moment heeft hij besloten om lid te worden omdat hij een deelnemer wil zijn in de beslissingen die goed zijn voor Rotterdam. Binnen de afdeling Rotterdam is hij actief als campagneteamlid en voorzitter van
het themagroep Kunst en Cultuur. Duer wil samen met D66 werken aan een partij die een weerspiegeling is van de maatschappij. Door mee te doen aan Route66 kan hij zich verder verdiepen in politieke onderwerpen en zijn politieke vaardigheden doorontwikkelen.