Agnes Maassen

Router (2020-2021)

Agnes Maassen is Rotterdammer en werkzaam bij het Ministerie van Financiën/Belastingdienst als strategisch adviseur. Daarnaast is ze Algemeen Bestuurslid Permanente Campagne van D66 Rotterdam. Sporten staat al minstens tien jaar op een laag pitje, maar ze koestert wel een permanente wens hier verandering in te brengen. Daarnaast past ze volledig in het stereotype generatie Y: ze houdt van reizen, borrelen, ‘lekker eten’ en meer van dit soort generatie-Y-clichés. Wellicht minder stereotype zijn haar hobby’s discussiëren en grappen maken. Daar kom je snel genoeg achter als je met haar spreekt, in minder dan vijf minuten heeft ze doorgaans al gelachen. De moeite waard om te ontdekken! Tot slot verdiept Agnes zich graag in (politiek-)filosofische vraagstukken en denkers. Daarom is ze in haar ook heel stereotype Azië-reis (na afstuderen) begonnen met het hoogstaande boek ‘filosofie voor beginners’ en dit heeft uiteindelijk uitgemond in een nog niet volbrachte wens om filosofie te studeren.